Limassol

MEDITERRANEAN BEACH HOTEL

71 Amathus Avenue

Descriere

Foarte bine 8.1 Booking.com Situat pe o plaja de nisip din Limassol, Mediterranean Beach Hotel oferă camere cu vedere la Marea Mediterana si televizoare cu ecran plat. Dispune de un centru spa cu servicii complete, 5 restaurante si facilitati de agrement. Wi-Fi-ul gratuit este disponibil pe toata proprietatea. ***Pentru servicii speciale de Paste, vom reveni ulterior la momentul primirii ofertei de pret de la hotel

Regulament

Check In
14:00
Check Out
11:00

Informatii

Informatii si Politica Hotel
Spa & Wellness

Centriul SPA are cada fierbinte/jacuzzi, sauna, piscina interioara, 7 sali de tratamente si ofera o gama completa de tratamente corporale, faciale, ingrijirea unghiilor, masaje.

Facilitati copii

Cei mai mici oaspeti ai hotelului au la dispozitie: club pentru copii in incinta hotelului (4-12 ani, functioneaza intre 10:00-12:30 si 14:30-17:00), zona de activitati in aer liber cu umbrare, piscina. La solicitare si contra cost se asigura servicii de supraveghere a copilului (rezervare cu 24 ore inainte). Parintii au la dispozitie pentru cei mici: scaune de masina, scaune inalte in restaurant, sterilizatoare, incalzitoare de sticle, cadite, meniuri speciale in restaurant. 

Drinks & Food
Hotelul ofera mic dejun si cina bufet. Optional, se poate solicita supliment de pranz. Hotelul are 5 restaurante: A la carte italian (marti-sambata, 19:00-23:30), A la carte japonez (luni si miercuri-duminica, 19:00-23:30), bufet penru micul dejun (07:00-10:00), pranz (12:30-15:00) si cina A la carte (19:00-23:30), bufet tematic si Table d’hôte pentru cina (19:00-22:00), bistro bufet A la carte langa plaja (bufet 12:30-15:00, A la carte (12:30-16:30). De asemenea, hotelul are 4 baruri: bar cu terasa (17:00-01:30), bar in holul hotelului (09:00-00:30), bar la piscina (09:00-18:30), ouzerie (specialitati locale de casa, 09:00-18:30).
Sport & Divertisment

Oaspetii hotelului au la dispozitie: piscina exterioara si interioara, sporturi nautice pe plaja, scufundari, inchiriere de biciclete, centru Spa, windsurfing, tenis de masa, biliard, sala de jocuri, centru fitness, teren de tenis, divertisment seara.

Facilitati camere

Toate cele 292 camere au balcon mobilat, baie cu cada si dus, uscator de par, mini bar, telefon cu mesagerie vocala, TV, seif, acces gratuit la internet WIFI, facilitati pentru prepararea ceaiului si a cafelei. Camerele Deluxe au capacitate maxima de 3 persoane. Camerele Family au o zona de living cu canapea rabatabila, terasa sau balcon si capacitatea maxima de 2 adulti si 2 copii. Camerele Superior au capacitatea maxima de 2 persoane, sunt destinate exclusiv adultilor (16+) si au in plus halate si papuci. Oaspetii acestui tip de camere primesc o bautura de bun venit si o sticla de vin la sosire. Studiourile Luxury au capacitatea maxima de 2 persoane, sunt destinate exclusiv adultilor (16+) si au in plus halate si papuci. Oaspetii acestui tip de camere primesc o bautura de bun venit, fructe proaspete si o sticla de vin la sosire.

Facilitati hotel

Hotelul ofera urmatoarele facilitati si servicii: receptie 24h, depozitarea bagajelor, magazine, inchiriere masini si biciclete, magazin de cadouri, seifuri, lift, coafura/frizerie/cosmetica, facilitati pentru persoanele cu dizabilitati, room service, spalatorie, curatatorie, calcatorie, acces gratuit la internet WIFI, parcare privata, restaurante, bar, snack bar, piscina exterioara, sporturi nautice pe plaja, piscina interioara, facilitati pentru copii, scufundari, centru Spa, windsurfing, tenis de masa, biliard, sala de jocuri, centru fitness, teren de tenis, divertisment seara.

Localizare

Hotelul este situat pe o plaja cu nisip, la 10 km de centrul orasului Limassol si cca 60 km de aeroportul din Larnaca. O strada pietonala de-a lungul plajei leaga hotelul de ruinele orasului Antic Amathounta (cca 800 m), inclus in Patrimoniul Universal UNESCO. Agios Tychonas este alegerea ideala pentru amatorii de plaja si relaxare.

Informatii precontractuale
Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
 
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
 
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.
Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Conditii de plata si penalizare
 
Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/
CONDITII ASIGURARE!
Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Disponibilitate Camere

Intrebari Frecvente

  • Cum pot să plătesc pentru rezervare?

    Poți efectua plata direct online folosind cardul bancar, cardul de vacanță (în România) sau prin transfer bancar.

  • Ce se întâmplă în cazul anulării rezervării?

    În caz de anulare, politica noastră de anulare și ramburs variază în funcție de pachetul ales. Detalii vor fi furnizate în momentul rezervării.

  • Ce include costul pachetului de călătorie?

    Costul pachetului acoperă cazarea, transportul și alte servicii specificate în detaliile pachetului. Orice servicii suplimentare vor fi specificate în mod clar.

  • Cum pot primi asistență în timpul călătoriei mele?

    Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde la întrebări sau a rezolva orice probleme neprevăzute. Detaliile de contact vor fi furnizate înainte de plecare.

S-ar putea sa-ti placa si