Potos

Astir Notos

Potos,64002 Thassos Island,Greece

Descriere

Hotelul se afla in statiunea cosmopolita Potos, la numai 250 m de plaja si de centrul statiunii. Recomandat tinerilor si grupurilor de prieteni. Incepand cu 01.01.2018 a fost introdusa taxa locala. In functie de clasificarea unitatii de cazare, aceasta variaza intre 0.5eur – 4eur/ camera/ noapte si se va achita de catre turisti la fata locului!

Regulament

Check In
14:00
Check Out
11:00

Informatii

Informatii si Politica Hotel
Drinks & Food

Hotelul ofera demipensiune - mic dejun bufet (08:00-10:00) si cina (19:00-22:30) meniu, la alegere dintr-o selectie de preparate. Periodic se organizeaza seri tematice. Hotelul are un restaurant si un bar la piscina.

Facilitati camere

Toate camerele disun de aer conditionat individual, TV satelit, acces gratuit la internet WIFI, telefon, frigider, seif (contra cost), balcon, baie cu cada sau dus, uscator de par. Camerele au capacitatea maxima de 2 adulti si 2 copii.

Facilitati hotel

Hotelul ofera urmatoarele facilitati si servicii: receptie 24h, acces gratuit la internet WIFI, servicii medicale (la cerere), spalatorie, facilitati pentru persoanele cu dizabilitati, restaurant, bar la piscina, piscina pentru adulti si copii, sezlonguri si umbrele gratuite la piscina, supravegherea copilului (la cerere). Contra cost: biliard, tenis de masa, darts, sala de fitness.

Localizare

 Hotelul se afla in statiunea cosmopolita Potos, la numai 250 m de plaja si de centrul statiunii.

Disponibilitate Camere

Intrebari Frecvente

  • Cum pot să plătesc pentru rezervare?

    Poți efectua plata direct online folosind cardul bancar, cardul de vacanță (în România) sau prin transfer bancar.

  • Ce se întâmplă în cazul anulării rezervării?

    În caz de anulare, politica noastră de anulare și ramburs variază în funcție de pachetul ales. Detalii vor fi furnizate în momentul rezervării.

  • Ce include costul pachetului de călătorie?

    Costul pachetului acoperă cazarea, transportul și alte servicii specificate în detaliile pachetului. Orice servicii suplimentare vor fi specificate în mod clar.

  • Cum pot primi asistență în timpul călătoriei mele?

    Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde la întrebări sau a rezolva orice probleme neprevăzute. Detaliile de contact vor fi furnizate înainte de plecare.

S-ar putea sa-ti placa si