FAME RESIDENCE GOYNUK

Descriere

Bine 7,9/10 Booking.com / Certificat de excelenta Tripadvisor Hotelul Fame Residence Goynuk este situat in Goynuk, la 30 km de centrul Antalyei si la 40 km de aeroport, la 90m de plaja.

Regulament

Check In
14:00
Check Out
11:00

Informatii

Informatii si Politica Hotel
CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

ATENTIE! Conform OG2/ 2018 (https://www.cocktailholidays.ro/documente-certificari/), la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului  informatiile de mai jos: (acestea se descarca de pe link-ul https://oferte.cocktailholidays.ro/04.%20Documente%20Colaborare/Informatii%20Precontractuale/)

- INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie
- FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie (partea B din Anexa 1 /OG2 /2018)

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

 

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

 

Facilitati copii

Cei mici se vor bucura de un mini-club (4-12 ani), loc de joaca special amenajat, piscina pentru copii si tobogane.

Drinks & Food

Oaspetii hotelului pot servi masa la restaurantul principal sau la restaurantul a-la-carte unde vor gasi preparate cu specific italian, turcesc sau pescaresc (este necesara rezervare in prealabil si costa 10€/persoana). Bauturile alcoolice si non-alcoolice pot fi servile la cele 3 baruri puse la dispozitie in lobby, la piscina sau pe plaja.

Facilitati camere

Hotelul pune la dispozitia clientilor 247 camere dintre care 226 sunt standard si 21 family. Camerele sunt cu balcon,baie cu cada sau dus, uscator de par, aer conditionat centralizat, telefon, minibar, seif , TV satelit, mocheta sau parchet.

Sport & Divertisment

Clientii se vor bucura de animatie, centru fitness, jacuzzi la piscina exterioara, tenis de masa, biliard, sporturi de apa, photo shop.

Spa & Wellness

Clientii se pot relaxa la sauna, baie turceasca, sala de fitness, pot opta pentru masaje si peeling.

Facilitati hotel

Hotelul dispune de restaurant principal , restaurant A`La Carte, italian sau turcesc, snack bar, lobby bar, bar pe plaja, English pub si disco bar pe plaja. Alte facilitati: magazine, cabinet medical, seif, baby sitting, spalatorie, curatatorie, inchirieri de masini. Hotelul are piscina exterioara si interioara, piscina pentru copii, tobogane, sala fitness, sauna, baie turceasca, jacuzzi, teren de tenis, mini teren de fotbal, tenis de masa, internet wireless in lobby.

Localizare

Hotelul Fame Residence Goynuk este situat in Goynuk, la 30 km de centrul Antalyei si la 40 km de aeroport, la 90m de plaja.

Disponibilitate Camere

Intrebari Frecvente

  • Cum pot să plătesc pentru rezervare?

    Poți efectua plata direct online folosind cardul bancar, cardul de vacanță (în România) sau prin transfer bancar.

  • Ce se întâmplă în cazul anulării rezervării?

    În caz de anulare, politica noastră de anulare și ramburs variază în funcție de pachetul ales. Detalii vor fi furnizate în momentul rezervării.

  • Ce include costul pachetului de călătorie?

    Costul pachetului acoperă cazarea, transportul și alte servicii specificate în detaliile pachetului. Orice servicii suplimentare vor fi specificate în mod clar.

  • Cum pot primi asistență în timpul călătoriei mele?

    Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde la întrebări sau a rezolva orice probleme neprevăzute. Detaliile de contact vor fi furnizate înainte de plecare.