Fujairah

Miramar Al Aqah Beach Resort - Fujairah

Fujairah / Fujairah

Descriere

(VAT) Rates are inclusive of 5% Value Added Tax starting from 1 January 2018 Compulsory New Year Gala Dinner 31.12.2021 BB & HB Basis Minimum length of Stay 3 nights AI & UAI Basis Minimum Length of Stay 5 nights RESTRICTION DURING COVID-19 - Open Buffet is not allowed, Lunch and Dinner will be served by Set menu with a choice of courses. - Minibars in the rooms are emptied - Night Club is closed - Mini club is closed. - Sensasia restaurant is closed - Wellness center is closed. Check-in: 15:00 HRS Check-out: 12:00 HRS Extra bed is defined as roll away bed. Ultra All Inclusive Program: The Ultra All Inclusive meal starts with lunch on the arrival day and ends with breakfast on the departure day, Breakfast and Lunch served only at Al Majlis main Restaurant, Late Breakfast : will be served till 11:30 at the Terrace, Lunch (Buffet) : will be served from 13:00 - 15:00 hrs at Al Majlis Restaurant, Daily Afternoon Snacks : special snacks from 16:30 - 17:00 hrs at Mammone Restaurant, Dinner (Buffet) : will be served from 19:00 - 22:00 hrs at Al Majlis Restaurant, Dinner (Set Menu) : will be served from 19:00 - 23:00 hrs at Mammone Restaurant, Dinner (Set Menu) : will be served from 19:00 - 23:00 hrs at Sensasia Restaurant, Dinner (Set Menu) : will be served from 19:00 - 23:00 hrs at Bahari Restaurant & Bar,Al Moltaqa : hot light snack menu items served at 22:00 - 01:00 hrs, Room Service: Selected menu items from 01:00 - 06:30 hrs Prior reservation is required (24 hours in advance) for dinner at Mammone, Sensasia or Bahari Restaurant. Extra Charges will be applicable if guests want to get items out of the set menu. Ice cream will be served from 11:00 until sunset for kids only up to 11.99 yrs old, at the pool and bahari beach restaurant., Mini Bar with soft drinks, 2 canned juices, 2 local water small and 2 beers only will be included. To be replenished once daily. Drinks (served per glass) : tea & coffee, local still water, Coca Cola, Coca Cola ligh

Regulament

Check In
14:00
Check Out
11:00

Informatii

Informatii si Politica Hotel

ATENTIE! Conform OG2/ 2018 (https://www.cocktailholidays.ro/documente-certificari/), la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului  informatiile de mai jos: (acestea se descarca de pe link-ul https://oferte.cocktailholidays.ro/04.%20Documente%20Colaborare/Informatii%20Precontractuale/)

- INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie
- FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie (partea B din Anexa 1 /OG2 /2018)

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

Disponibilitate Camere

Intrebari Frecvente

  • Cum pot să plătesc pentru rezervare?

    Poți efectua plata direct online folosind cardul bancar, cardul de vacanță (în România) sau prin transfer bancar.

  • Ce se întâmplă în cazul anulării rezervării?

    În caz de anulare, politica noastră de anulare și ramburs variază în funcție de pachetul ales. Detalii vor fi furnizate în momentul rezervării.

  • Ce include costul pachetului de călătorie?

    Costul pachetului acoperă cazarea, transportul și alte servicii specificate în detaliile pachetului. Orice servicii suplimentare vor fi specificate în mod clar.

  • Cum pot primi asistență în timpul călătoriei mele?

    Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde la întrebări sau a rezolva orice probleme neprevăzute. Detaliile de contact vor fi furnizate înainte de plecare.