NIRIIDES

Descriere

Bine: 7.8 Booking.com Hotelul este situat in statiunea Kolymbia, la 450 m distanta de plaja si la 25 km distanta de orasul Rodos

Regulament

Check In
14:00
Check Out
11:00

Informatii

Informatii si Politica Hotel
Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

 

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

CONDITII ASIGURARE

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Drinks & Food

ALL INCLUSIVE DETAILS

 
BREAKFAST: 07.00 - 10.00
LUNCH(buffet-style in the restaurant): 12:30 - 14:30
DINNER: 18:30 - 21:00
DRINKS: available at the pool bar (10.00 to 18.00) and from main bar (18.00 – 24.00)
Available drinks are: coffee, tea, non-alcoholics drinks, local alcoholics, including beers, spirits, long drinks and cocktails (from 18 yrs.)
ICE CREAMS: for children under 14 yrs. 1 hour before lunch and 1 hours after.
POOL BAR: 10:00 – 18:00
MAIN BAR (lobby): 18:00 – 24:00

PLEASE TAKE NOTICE OF THE FOLLOWING:

SNACKS BETWEEN LUNCHES: not available
LUNCH BASKET : not available
 

 

Facilitati hotel

Hotelul dispune de wi-fi gratuit in zonele publice,  aer conditionat gratuit ( perioada 01.06-30.09), restaurant, bar la piscina, bar principal, piscina principala si piscina pt copii, loc de joaca pt copii, masa de tenis ( gratuit), teren de tenis ( contra cost), biliard ( contra cost), prosoape pt piscina/ plaja (contra cost)

Facilitati camere

Hotelul ofera 150 camere duble si family, dotate cu baie cu uscator de par, frigider, balcon cu veder la gradina, aer conditionat ( gratuit in perioada 15.06-15.09), Tv satelit

Localizare

Hotelul este situat in statiunea Kolymbia, la 450 m distanta de plaja si la 25 km distanta de orasul Rodos

Disponibilitate Camere

Intrebari Frecvente

  • Cum pot să plătesc pentru rezervare?

    Poți efectua plata direct online folosind cardul bancar, cardul de vacanță (în România) sau prin transfer bancar.

  • Ce se întâmplă în cazul anulării rezervării?

    În caz de anulare, politica noastră de anulare și ramburs variază în funcție de pachetul ales. Detalii vor fi furnizate în momentul rezervării.

  • Ce include costul pachetului de călătorie?

    Costul pachetului acoperă cazarea, transportul și alte servicii specificate în detaliile pachetului. Orice servicii suplimentare vor fi specificate în mod clar.

  • Cum pot primi asistență în timpul călătoriei mele?

    Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde la întrebări sau a rezolva orice probleme neprevăzute. Detaliile de contact vor fi furnizate înainte de plecare.

S-ar putea sa-ti placa si