PAPILLON ZEUGMA

Descriere

Fabulos 8,5 Booking.com / The Best Family Hotel 2015 Tripadvisor / Traveler's Choice 2015 Tripadvisor Hotelul Papillon Zeugma, renovat in 2015, este situat pe plaja privata, la o distanta de 4 km fata de Belek, 40 km fata de centrul orasului Antalya si 35 km fata de aeroportul din Antalya.

Regulament

Check In
14:00
Check Out
11:00

Informatii

Informatii si Politica Hotel
CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

 

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

 

Spa & Wellness

Centrul SPA Reborn ofera piscina interioara, centru fitness, sauna, baie turceasca si camere de relaxare dupa masaj fara cost suplimentar iar contra-cost sunt mai multe tipuri de masaj, sectiune VIP, baie de aburi, centru de infrumusetare, manichiura si pedichiura, camera de masaj tailandez si tratamente cosmetice.

Facilitati copii

Cei mici cu varste curpinse intre 1 si 3 ani au puse la dispozitie o camera de somn, o camera de joaca cu podea antibacteriala, sistem de control al parintilor si unitate de preparare a mancarii pentru bebelusi. Copiii cu varste cuprinse intre 4-7 ani (mini) si cei cu varstele cuprinse intre 8-12 (maxi) exista o camera de activitati, cinema, piscine exterioare, aqua park, meniu pentru copii la restaurantele a-la-carte, bufet pentru copii in cadrul restaurantului principal, teren de basket, loc de joaca, fantani de apa, jocuri la piscina, jocuri olimpice pt copii si multe altele. Copiii cu varste cuprinse intre 13-17 ani (teenage club) dispun de o camera de activitati, competitii, activitati sportive, discoteca in aer liber si zile speciale tematice.

Drinks & Food

Oaspetii hotelului pot servi mancaruri locale si internationale (cu specific italian, arabesc, pescaresc, chinezesc sau japonez) in restaurantele resortului si bauturi alcoolice si non-alcoolice la unul dintre cele 6 baruri disponibile.

Sport & Divertisment

Hotelul pune la dispozitia clientilor sai diverse activitati sportive printre care fitness, lectii de yoga, sans-aerobic, tenis de masa, basket, biliard, pilates, boccia, volei pe plaja, badminton, polo, zumba, darts, fotbal si sporturi nautice cu plata: parasailing, banana, sporturi de apa motorizate, catamaran, jet ski si lectii private de tenis si surf. De asemenea echipa de animatie pregateste diferite petreceri tematice, seri cu spectacole, jocuri in piscina si multe altele.

Facilitati hotel

Hotelul dispune de urmatoarele facilitati: restaurant principal, 5 restaurante a la carte, 5 baruri, patiserie, 2 piscine exterioare, piscina interioara, 2 piscine exterioare si una interioara pentru copii, tobogane, club pentru copii si pentru adolescenti, baie turceasca, sauna, masaj, jacuzzi, centru de fitness, aerobic, sali de conferinte, teren de mini fotbal, terenuri de tenis de camp, tenis de masa, bowling, teren de baschet, volei, biliard.

Facilitati camere

Hotelul Papillon Zeugma dispune de 356 camere dintre care 312 se afla in cladirea principala si 44 sunt in vile. Camerele sunt dotate cu baie, uscator de par, telefon in baie, telefon cu linie directa, TV satelit, aer conditionat centralizat, minibar, seif, balcon.

Localizare

Hotelul este situat pe plaja privata, la o distanta de 4 km fata de Belek, 40 km fata de centrul orasului Antalya si 35 km fata de aeroportul din Antalya.

Disponibilitate Camere

Intrebari Frecvente

  • Cum pot să plătesc pentru rezervare?

    Poți efectua plata direct online folosind cardul bancar, cardul de vacanță (în România) sau prin transfer bancar.

  • Ce se întâmplă în cazul anulării rezervării?

    În caz de anulare, politica noastră de anulare și ramburs variază în funcție de pachetul ales. Detalii vor fi furnizate în momentul rezervării.

  • Ce include costul pachetului de călătorie?

    Costul pachetului acoperă cazarea, transportul și alte servicii specificate în detaliile pachetului. Orice servicii suplimentare vor fi specificate în mod clar.

  • Cum pot primi asistență în timpul călătoriei mele?

    Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde la întrebări sau a rezolva orice probleme neprevăzute. Detaliile de contact vor fi furnizate înainte de plecare.