Kassandra

Sarantis Hotel

Chanioti, 63085 Chalkidiki, Greece

Descriere

Scor Booking: 8,7 Fabulos Din 1989, hotelul Sarantis a devenit un hotel foarte popular, cu mulți oaspeți care se întorc an de an. Distanta fara de Aeroportul Salonic 77,4 km si 90 km fata de Aeroportul Skiathos, plaja este la 300 m. Incepand cu 01.01.2018 a fost introdusa taxa locala. In functie de clasificarea unitatii de cazare, aceasta variaza intre 0.5eur – 4eur/ camera/ noapte si se va achita de catre turisti la fata locului!

Regulament

Check In
14:00
Check Out
11:00

Informatii

Informatii si Politica Hotel
Facilitati camere

Toata camerele si studiourile hotelului sunt renovate recent si moderne. Majoritatea camerelor au balcon si vedere la gradina, piscina sau la zona pitoreasca a satului.
Camerele au urmatoarele dotari: Aer conditionat, telefon, uscator de par, priza langa pat, mini frigider, Tv, Wi-Fi gratuit.
 

Facilitati

Supermarketuri si tavere sunt la doar 5 minute de mers pe jos de hotel, iar satul Pefkochori de pe malul marii, este la 4 km unde acolo sunt numeroase baruri si cafenele.
Hotelul ofera o piscina cu apa sarata, unde turistii se pot relaxa pe sezlonguri, iar langa piscina este un bar ce ofera cocktailuri si preparate usoare.,
Langa hotel sunt locuri de parcare gratuite, teren de joaca, lounge, seif (contra cost)
 

Localizare

Hotelul Sarantis se intinde pe două mii de metri pătrați de teren, cu avantajul suplimentar de a fi la doar 300 m de plajă și 150 m de centrul orașului Hanioti, care este un sat tradițional și destul de faimos al peninsulei kassandra din Halkidki, de fapt Hanioti este mai degrabă stațiune cosmopolită care a devenit alegerea preferată pentru mii de turiști care își pot petrece vacanța în fiecare zi.

Disponibilitate Camere

Intrebari Frecvente

  • Cum pot să plătesc pentru rezervare?

    Poți efectua plata direct online folosind cardul bancar, cardul de vacanță (în România) sau prin transfer bancar.

  • Ce se întâmplă în cazul anulării rezervării?

    În caz de anulare, politica noastră de anulare și ramburs variază în funcție de pachetul ales. Detalii vor fi furnizate în momentul rezervării.

  • Ce include costul pachetului de călătorie?

    Costul pachetului acoperă cazarea, transportul și alte servicii specificate în detaliile pachetului. Orice servicii suplimentare vor fi specificate în mod clar.

  • Cum pot primi asistență în timpul călătoriei mele?

    Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde la întrebări sau a rezolva orice probleme neprevăzute. Detaliile de contact vor fi furnizate înainte de plecare.