SOLIMAR DIAS HOTEL

Descriere

Bun 7,9 Booking.com Hotelul este situat la 7 km de Rethymnon si la 50 m de plaja cu nisip din statiunea Adelianos Kampos. La 5 minute de mers pe jos se afla satul Adele, aici gasiti restaurante, magazine, taverne si cluburi. Incepand cu 01.01.2018 a fost introdusa taxa locala. In functie de clasificarea unitatii de cazare, aceasta variaza intre 0.5eur – 4eur/ camera/ noapte si se va achita de catre turisti la fata locului!

Regulament

Check In
14:00
Check Out
11:00

Informatii

Informatii si Politica Hotel
Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

 

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

 

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

 

 

CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Conditii de penalizare in caz de anulare:

Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:
-    20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.

Conditii de plata

In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:

1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB):
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
 
3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;
 
In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;

2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

Informatii utile

•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.
•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare.

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Facilitati copii

Copii se pot bucura de o piscina, spatiu de joaca si contra-cost, serviciu babysitting.

Drinks & Food

Partea gastronomica este asigurata de restaurantul principal care este spatios si ofera excelente servicii pentru mic-dejun, pranz si cina. Modalitatea de servire este tip buffet, iar preparatele sunt din bucataria locala, nationala si internationala. De asemenea, sunt si 2 baruri, unul principal care serveste de dimineata pana tarziu in noapte si un bar la piscina.

Facilitati camere

Camerele sunt prevazute cu balcon, baie cu dus,aer conditionat, Tv prin satelit, uscator de par, racitor.

Facilitati hotel

Hotelul ofera 80 de camera, un restaurant spatios, 2 baruri (principal si bar la piscina ), 2 piscine ( una pentru adulti si una pentru copii ), loc de joaca pentru copii, serviciu de schimb valutar, plus alte servicii contra-cost cum ar fi: internet wi-fi, system de telefonie direct dial, serviciu rent-a-car, serviciu babysitting, scaune pentru copii, serviciu curatatorie, seif. Animalele de companie nu sunt acceptate.

Localizare

Hotelul este situat la 50 m de cea mai lunga plaja din sudul Europei si la 500 m de centrele comerciale. Cel de-al treilea oras ca marime din Creta, Rethimnon se afla la doar 7km de hotel. Aeroportul international Heraklion se afla la 80 km est de hotel.

Sport & divertisment

Hotelul ofera 2 piscine in aer liber, inconjurate de gradina si de palmieri( una pentru adulti si una pentru copii ), loc de joaca pentru copii, serviciu rent a car. Sezlongurile si umbrelele din zona piscinei sunt gratuite.

Disponibilitate Camere

Intrebari Frecvente

  • Cum pot să plătesc pentru rezervare?

    Poți efectua plata direct online folosind cardul bancar, cardul de vacanță (în România) sau prin transfer bancar.

  • Ce se întâmplă în cazul anulării rezervării?

    În caz de anulare, politica noastră de anulare și ramburs variază în funcție de pachetul ales. Detalii vor fi furnizate în momentul rezervării.

  • Ce include costul pachetului de călătorie?

    Costul pachetului acoperă cazarea, transportul și alte servicii specificate în detaliile pachetului. Orice servicii suplimentare vor fi specificate în mod clar.

  • Cum pot primi asistență în timpul călătoriei mele?

    Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde la întrebări sau a rezolva orice probleme neprevăzute. Detaliile de contact vor fi furnizate înainte de plecare.

S-ar putea sa-ti placa si