Ayia Napa

AMARANDE

47 Kryou Nerou Avenue

Descriere

Amarade este un hotel de 5 stele doar pentru adulti, situat in Ayia Napa. Amarande integreaza eleganta, ultra-confortul si stilul minimal cu rafinamentul. Caracteristicile stilistice unice si ambianta armonioasa creeaza o atmosfera calda si primitoare.

Regulament

Check In
14:00
Check Out
11:00

Informatii

Informatii si Politica Hotel
Spa & Wellness

In cadrul centrului Spa clientii se pot relaxa la piscina interioara, sauna, jacuzzi, masaj.

Drinks & Food

Oaspetii hotelului se vor bucura de preparate locale si internationale in restaurantul principal cat si in cele 2 restaurantele a-la-carte, bauturile alcoolice si non-alcoolice pot fi servite in cadrul celor 2 baruri.

Sport & Divertisment

Hotelul ofera sala de fitness unde se poate face yoga, pilates. De asemenea clientii pot juca tenis de camp, tenis de masa, billiard.

Facilitati camere

Hotelul Amarande ofera 156 de camera deluxe, 5 signature suite, 2 Penthouse suite, and 5 prestige swim-up suites. Toate camerele sunt dotate cu aer conditionat, TV satelit, telefon direct, mini-bar, balcon sau terasa, seif, dus, uscator de par, halat de baie si papuci, facilitati pentru preparare cafea si ceai, access internet wifi.

Facilitati hotel

Hotelul pune la dispozitia clientilor sai urmatoarele facilitati: receptie, lobby, restaurant principal, 2 restaurante a-la-carte, 2 baruri, 2 piscine exterioare si o piscina interioara, minimarket, parcare, room service, access internet wifi.

Localizare

Hotelul este localizat statiunea Ayia Napa. Hotelul este situat la 200 de metri de plaja Maistrali si la 10 minute de mers pe jos de centrul statiunii Ayia Napa. Hotelul se afla la 58 km distanta de aeroport.

Informatii precontractuale
Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
 
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
 
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.http://https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

CONDITII ASIGURARE!
Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Disponibilitate Camere

Intrebari Frecvente

  • Cum pot să plătesc pentru rezervare?

    Poți efectua plata direct online folosind cardul bancar, cardul de vacanță (în România) sau prin transfer bancar.

  • Ce se întâmplă în cazul anulării rezervării?

    În caz de anulare, politica noastră de anulare și ramburs variază în funcție de pachetul ales. Detalii vor fi furnizate în momentul rezervării.

  • Ce include costul pachetului de călătorie?

    Costul pachetului acoperă cazarea, transportul și alte servicii specificate în detaliile pachetului. Orice servicii suplimentare vor fi specificate în mod clar.

  • Cum pot primi asistență în timpul călătoriei mele?

    Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde la întrebări sau a rezolva orice probleme neprevăzute. Detaliile de contact vor fi furnizate înainte de plecare.

S-ar putea sa-ti placa si