Potos

Atrium Hotel - Thassos

Potos,64002 Thassos Island,Greece

Descriere

Exceptional 9.4 Booking.com Hotelul este situat pe malul marii, la mica distanta ce statiunea Potos si viata de noapte vivace. Inconjurat de gradini pline de verdeata si maslini, care se intind pana la malul marii, hotelul este alegerea ideala pentru vacantele in familie sau escapade romantice. Incepand cu 01.01.2018 a fost introdusa taxa locala. In functie de clasificarea unitatii de cazare, aceasta variaza intre 0.5eur – 4eur/ camera/ noapte si se va achita de catre turisti la fata locului!

Regulament

Check In
14:00
Check Out
11:00

Informatii

Informatii si Politica Hotel
Facilitati camere

Toate camerele au aer conditionat, balcon mobilat, TV satelit, telefon, baie cu cada sau dus, uscator de par, acces gratuit la internet WIFI, mini-frigider. Toate camerele duble au un al treilea pat si capacitatea maxima de 3 persoane. Camerele Family au capacitatea de 4 persoane.

Facilitati hotel

Hotelul ofera urmatoarele facilitati si servicii: receptie 24h, depozitarea bagajelor, biblioteca, spalatorie, inchiriere masini si biciclete, seifuri, room service, parcare publica gratuita, acces gratuit la internet WIFI, restaurant, bar, tenis de masa, loc de joaca pentru copii, piscina exterioara, masaj, centru fitness, sauna, supravegherea copilului, inchiriere de laptop sau tableta in camera.

Localizare

Hotelul este situat pe malul marii, la 600 m de statiunea Potos si de viata de noapte activa. Capitala insulei, Limenas, este la 42 km.

Facilitati copii

Cei mici au la dispozitie piscina, loc de joaca, preparatele preferate la mese. La solicitare se asigura servicii de supraveghere a copilului (trebuie anuntat inainte).

Drinks & Food

Hotelul ofera mic dejun si cina bufet. Hotelul are un restaurant bufet, o taverna pescareasca si un bar.

Sport si divertisment

Oaspetii hotelului au la dispozitie piscina exterioara, centru fitness, sauna, biblioteca, tenis de masa, inchiriere masini si biciclete.

Disponibilitate Camere

Intrebari Frecvente

  • Cum pot să plătesc pentru rezervare?

    Poți efectua plata direct online folosind cardul bancar, cardul de vacanță (în România) sau prin transfer bancar.

  • Ce se întâmplă în cazul anulării rezervării?

    În caz de anulare, politica noastră de anulare și ramburs variază în funcție de pachetul ales. Detalii vor fi furnizate în momentul rezervării.

  • Ce include costul pachetului de călătorie?

    Costul pachetului acoperă cazarea, transportul și alte servicii specificate în detaliile pachetului. Orice servicii suplimentare vor fi specificate în mod clar.

  • Cum pot primi asistență în timpul călătoriei mele?

    Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde la întrebări sau a rezolva orice probleme neprevăzute. Detaliile de contact vor fi furnizate înainte de plecare.

S-ar putea sa-ti placa si