ELOTIS SUITES

Descriere

Booking.com - Fabulos 8.7 Hotelul este pozitionat in mijlocul unei gradini luxuriante, la 50 m de plaja cu nisip fin din statiunea Agia Marina. Zona animata a statiunii Agia Marina se gaseste la o scurta distanta de hotel. Camerele sunt decorate elegant in culori luminoase, cu mobilier din lemn. Incepand cu 01.01.2018 a fost introdusa taxa locala. In functie de clasificarea unitatii de cazare, aceasta variaza intre 0.5eur – 4eur/ camera/ noapte si se va achita de catre turisti la fata locului.

Regulament

Check In
14:00
Check Out
11:00

Informatii

Informatii si Politica Hotel
Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

 

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

 

CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Informatii utile

•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.
•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Drinks & Food

Hotelul ofera turistilor sai si un snack bar.

Sport & divertisment

Hotelul dispune de o piscina pentru adulti dar si o piscina pentru copii.

Facilitati hotel

Hotelul a fost renovat in 2012, fiind schimbate decoratiile din camere, bai si din zonele publice.Elotis Suites combina simplitatea si eleganta. Hotelul dispune de 20 de apartmente si studio-uri, gradina, piscina exterioara, piscina pentru copii, snack bar, TV prin satelit, wi-fi gratis in zona de receptie si alte servicii contra cost : servicii de print, fax, acces full la internet wi-fi, mic dejun bufet, prosoape de plaja.

Facilitati camere

Camerele sunt de tip studio, apartamente de tip family si suite. Sunt prevazute cu o bucatarie mica echipata, balcon, aer conditionat, telefon, seif ( contra cost, 14 eur / saptamana) , televizor plat, TV prin satelit, baie cu dus, uscator de par, acces internet WI-FI – contra-cost.

Localizare

Hotelul este situat la 50 m de plaja, in Agia Marina, la 8 km distanta de centrul orasului Chania si la 25 minute de mers cu masina de aeroportul international.

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

 

 

Disponibilitate Camere

Intrebari Frecvente

  • Cum pot să plătesc pentru rezervare?

    Poți efectua plata direct online folosind cardul bancar, cardul de vacanță (în România) sau prin transfer bancar.

  • Ce se întâmplă în cazul anulării rezervării?

    În caz de anulare, politica noastră de anulare și ramburs variază în funcție de pachetul ales. Detalii vor fi furnizate în momentul rezervării.

  • Ce include costul pachetului de călătorie?

    Costul pachetului acoperă cazarea, transportul și alte servicii specificate în detaliile pachetului. Orice servicii suplimentare vor fi specificate în mod clar.

  • Cum pot primi asistență în timpul călătoriei mele?

    Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde la întrebări sau a rezolva orice probleme neprevăzute. Detaliile de contact vor fi furnizate înainte de plecare.

S-ar putea sa-ti placa si