GRAND MILLENNIUM AL WAHDA

Descriere

Foarte bine 8.1 Booking.com Grand Millennium Al Wahda este un hotel de 5 stele din inima orașului Abu Dhabi, aproape de aeroportul internațional și de stația de autobuz. Proprietatea este situată la 7 km de plajă, la 10 km de clubul de golf din Abu Dhabi şi la 14 km de Marea Moschee a Şeicului Zayed. Hotelul are camere spațioase și apartamente de lux, un spa luxos, un club de fitness hi-tech și o gamă largă de restaurante și baruri, inclusiv un lounge pentru copii. Restaurantul Al Wahda Lounge cu preparaten din bucătăria internațională oferă, de asemenea, opțiuni vegetariene, halal, fără gluten, yoghine, sănătoase și organice, precum și un meniu pentru copii.

Regulament

Check In
14:00
Check Out
11:00

Informatii

Informatii si Politica Hotel
Facilitati camere

Camerele hotelului au o zonă din care se poate admira imaginea panoramică a orașului sau simți atmosfera ariei de shopping din jurul hotelului. Sunt spațioase, pornind de la 36m pătrați, și au WiFi, TV smart, seif, facilități de preparare a ceaiului/cafelei și uscător de păr. Totodată, camerele au baie privată cu o cadă şi cabină de duş separată.

Localizare

Grand Millennium Al Wahda este localizat situat ideal, aproape de multe atracții locale ale orașului Abu Dhabi, de la frumoasele plaje cu nisip alb și emblematicul Luvru Abu Dhabi până la Marea Moschee Sheikh Zayed, Centrul Național de Expoziții Abu Dhabi, Stadionul Al Nahyan și Abu Dhabi Mall. Aeroportul internaţional din Abu Dhabi se află la 30 de minute cu maşina.

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/ 

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/ 

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

 

Facilitati hotel

Hotelul dispune de camere cu vedere panoramică la oraș, de o piscină pe acoperiş cu vedere la orizontul oraşului Abu Dhabi, de centrul spa Zayna, cu masaje relaxante şi tratamente de înfrumuseţare și de clubul de sănătate Al Wahda, care este echipat cu greutăţi şi aparate cardiovasculare şi include o sală de sport separată, destinată doamnelor.

CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare

EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%

Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI 

Disponibilitate Camere

Intrebari Frecvente

  • Cum pot să plătesc pentru rezervare?

    Poți efectua plata direct online folosind cardul bancar, cardul de vacanță (în România) sau prin transfer bancar.

  • Ce se întâmplă în cazul anulării rezervării?

    În caz de anulare, politica noastră de anulare și ramburs variază în funcție de pachetul ales. Detalii vor fi furnizate în momentul rezervării.

  • Ce include costul pachetului de călătorie?

    Costul pachetului acoperă cazarea, transportul și alte servicii specificate în detaliile pachetului. Orice servicii suplimentare vor fi specificate în mod clar.

  • Cum pot primi asistență în timpul călătoriei mele?

    Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde la întrebări sau a rezolva orice probleme neprevăzute. Detaliile de contact vor fi furnizate înainte de plecare.