HOTEL MIAMI

Descriere

Scor Booking: 8.4 Hotelul Miami este situat într-o zonă liniștită, dar centrală, la doar 5 minute de mers pe jos de plajă și de gara din Calella. Aeroporturile din Barcelona și Girona se află la mai puțin de 40 de minute de mers cu maşina de hotel. Numeroase baruri, restaurante și supermarketuri sunt în apropiere. ATENTIE! SUPLIMENTUL PENTRU PENSIUNE COMPLETA SAU ALL INCLUSIVE NU ESTE VALABIL PENTRU PERIOADA INCEPAND CU 11.09.2021!!!

Regulament

Check In
14:00
Check Out
11:00

Informatii

Informatii si Politica Hotel
Sport & Divertisment

Piscina, serviciu de inchiriere biciclete, sala jocuri pentru copii.

Facilitati camere

Toate camerele cu aer condiționat au balcon cu vedere la piscină. Camerele au, de asemenea, TV prin satelit şi baie privată complet utilata. Internet gratuit.

Facilitati hotel

Hotelul oferă un snack bar și o terasă în aer liber. Acesta oferă o recepție deschisă nonstop, o piscină în aer liber și un restaurant tip bufet. Servicii de închirieri auto sunt, de asemenea, disponibile. Internet gratuit.

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Localizare

Hotelul Miami este situat într-o zonă liniștită, dar centrală, la doar 5 minute de mers pe jos de plajă și de gara din Calella. Aeroporturile din Barcelona și Girona se află la mai puțin de 40 de minute de mers cu maşina de hotel. Numeroase baruri, restaurante și supermarketuri sunt în apropiere.

Drinks & Food

Hotelul ofera mic dejun, demipensiune sau pensiune completa. Hotelul are un restaurant si un bar.

Conditii Asigurare

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Informatii Standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

Disponibilitate Camere

Intrebari Frecvente

  • Cum pot să plătesc pentru rezervare?

    Poți efectua plata direct online folosind cardul bancar, cardul de vacanță (în România) sau prin transfer bancar.

  • Ce se întâmplă în cazul anulării rezervării?

    În caz de anulare, politica noastră de anulare și ramburs variază în funcție de pachetul ales. Detalii vor fi furnizate în momentul rezervării.

  • Ce include costul pachetului de călătorie?

    Costul pachetului acoperă cazarea, transportul și alte servicii specificate în detaliile pachetului. Orice servicii suplimentare vor fi specificate în mod clar.

  • Cum pot primi asistență în timpul călătoriei mele?

    Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde la întrebări sau a rezolva orice probleme neprevăzute. Detaliile de contact vor fi furnizate înainte de plecare.

S-ar putea sa-ti placa si