Limassol

KAPETANIOS ODYSSEIA

Chrysi Demetriadi

Descriere

Bine 7.8 Booking.com Hotelul este recomandat tuturor celor care doresc sa aiba acces usor la tot ce are Limassol de oferit. Este situat la numai 100 m de plaja, aproape de Gradina Zoologica, Muzeul de Arheologie si centrul vechi al orasului cu restaurante, taverne si baruri.

Regulament

Check In
14:00
Check Out
11:00

Informatii

Informatii si Politica Hotel
Spa & Wellness

Centrul SPA are sauna si jacuzzi si ofera tratamente faciale, corporale, masaj cu pietre calde, ingrijirea unghiilor.

Facilitati copii

Copiii au la dispozitie o piscina si un loc de joaca.

Drinks & Food

Hotelul ofera mic dejun bufet. Optional se poate solicita supliment de demipensiune sau pensiune completa. Hotelul are 2 restaurante, un bar si un bar la piscina.

Sport & Divertisment

Oaspetii hotelului au la dispozitie: piscina exterioara cu jacuzzi incalzita iarna, spectacole seara (seara cipriota cu spectacol folcloric, seara internationala cu muzica live, inchiriere biciclete, darts, tenis de masa, centru Spa, centru fitness.

Facilitati camere

Cele 159 de camere au: balcon mobilat, mini bar, aer conditionat central, acces gratuit la internet WIFI, baie cu dus, uscator de par, TV, telefon, seif (contra cost). Camerele Twin au 22 mp si capacitatea maxima de 3 persoane. Camerele Superior au 25 mp si capacitatea maxima de 3 adulti sau 2 adulti si 2 copii.

Facilitati hotel

Hotelul are urmatoarele facilitati si servicii: receptie 24h, depozitarea bagajelor, inchiriere masini, seifuri, lift, room service, facilitati pentru persoanele cu dizabilitati, 2 restaurante, 2 baruri, piscina exterioara cu jacuzzi incalzita iarna, piscina pentru copii, teren de joaca pentru copii, club de anatate, acces gratuit la internet WIFI, programe de divertisment seara.

Localizare

Hotelul renovat in iarna 2015/2016 se afla la numai 100 m de plaja Limassol. Gradina zoologica este la 600 m de hotel, castelul medieval si muzeul din Limassol sunt la 2.5 km, iar aeroportul din Larnaca este la cca 70 km.

Informatii precontractuale
Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
 
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
 
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.
Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Conditii de plata si penalizare
Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/
 
 
CONDITII ASIGURARE!
Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Disponibilitate Camere

Intrebari Frecvente

  • Cum pot să plătesc pentru rezervare?

    Poți efectua plata direct online folosind cardul bancar, cardul de vacanță (în România) sau prin transfer bancar.

  • Ce se întâmplă în cazul anulării rezervării?

    În caz de anulare, politica noastră de anulare și ramburs variază în funcție de pachetul ales. Detalii vor fi furnizate în momentul rezervării.

  • Ce include costul pachetului de călătorie?

    Costul pachetului acoperă cazarea, transportul și alte servicii specificate în detaliile pachetului. Orice servicii suplimentare vor fi specificate în mod clar.

  • Cum pot primi asistență în timpul călătoriei mele?

    Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde la întrebări sau a rezolva orice probleme neprevăzute. Detaliile de contact vor fi furnizate înainte de plecare.

S-ar putea sa-ti placa si