KOUROS PALACE

Descriere

Bine: 7.1 Booking.com Hotelul Kouros Palace este un hotel nou de 5* ce se afla la 2,5 km de localitatea Mastichari, din insula Kos. Se afla la 250m de plaja, 7km de aeroport si 22km de orasul Kos. Construit in forma de amfiteatru pe versantul unui deal, in deplina armonie cu mediul inconjurator, acesta are vedere panoramica catre Marea Egee. *Incepand cu 01.01.2018 va fi introdusa taxa locala. In functie de clasificarea unitatii de cazare, aceasta variaza intre 0.5eur – 4eur/ camera/ noapte si se va achita de catre turisti la fata locului!

Regulament

Check In
14:00
Check Out
11:00

Informatii

Informatii si Politica Hotel
Facilitati hotel:

216 camere spatioase, receptie 24h, restaurant cu aer conditionat, lounge si zona tv, bar, bar la piscina, snack-bar, sala Internet, Wi-Fi, sala de jocuri, mini-market, serviciu de inchiriere biciclete, masini sau motociclete, schimb valutar, 2 piscine cu apa proaspata  si 2 piscine separate pentru copii, loc de joaca pentru copii, animatie (zilnic),  teren de tenis, amfiteatru, shuttle bus pana si de la plaja, shuttle pana in Mastichari, Lido Waterpark sau Kos Town.

 

Localizare:

Kouros Palace Hotel este situat la doar 2,5 km de pitorescul sat Mastichari, la 22 km vest de orasul  Kos si la doar 6 km de aeroport.

Facilitati camere:

Camera Twin: aer conditionat, TV LCD, uscator de par, frigider, baie cu dus, telefon, balcon sau terasa.

Camera Family este compusa din 2 camere separate (1 dormitor cu pat dublu sau 2 paturi si 1 living cu 2 canapele sau 2 paturi normale.

Disponibilitate Camere

Intrebari Frecvente

  • Cum pot să plătesc pentru rezervare?

    Poți efectua plata direct online folosind cardul bancar, cardul de vacanță (în România) sau prin transfer bancar.

  • Ce se întâmplă în cazul anulării rezervării?

    În caz de anulare, politica noastră de anulare și ramburs variază în funcție de pachetul ales. Detalii vor fi furnizate în momentul rezervării.

  • Ce include costul pachetului de călătorie?

    Costul pachetului acoperă cazarea, transportul și alte servicii specificate în detaliile pachetului. Orice servicii suplimentare vor fi specificate în mod clar.

  • Cum pot primi asistență în timpul călătoriei mele?

    Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde la întrebări sau a rezolva orice probleme neprevăzute. Detaliile de contact vor fi furnizate înainte de plecare.