LINDA RESORT HOTEL

Descriere

Bine : 7.5 Booking.com Hotelul oferă zonă privată pe plaja cu nisip, aflată la doar 600 de metri.

Regulament

Check In
14:00
Check Out
11:00

Informatii

Informatii si Politica Hotel
CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

 

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

 

Site web

http://www.lindaresorthotel.com/EN/

Spa & Wellness

Hotelul Linda are centru de wellness și spa, care oferă saună și masaje.

Sport & Divertisment

Terenul de fotbal la standarde UEFA al proprietății este la 900 de metri. Proprietatea oferă garaj de biciclete cu capacitatea de 30 de biciclete. Proprietatea pune la dispoziție centru de fitness și piscină în aer liber, cu tobogan de apă, teren de tenis și volei pe plajă. 

Drinks & Food

Restaurantul servește mesele de mic dejun, prânz și cină tip bufet suedez. Barul hotelului oferă băuturi răcoritoare și cocktail-uri delicioase pe tot parcursul zilei. După-amiaza, oaspeții beneficiază de prăjituri și biscuiți cu ceai și cafea.

Facilitati camere

Camerele Hotelului Linda au sistem centralizat de aer condiționat, TV și balcon. Fiecare cameră include baie privată cu cadă.

Facilitati hotel

Acest hotel se află la 50 de metri de lacul Titreyen și pune la dispoziție baie turcească, centru de fitness și piscină în aer liber, cu tobogan de apă. Hotelul oferă zonă privată pe plaja cu nisip, aflată la doar 600 de metri.

Localizare

Side este la 8 km. Centrul orașului Manavgat se află la 5 km de hotel. Aeroportul Antalya este la 70 km.

Facilitati copii

Disponibilitate Camere

Intrebari Frecvente

  • Cum pot să plătesc pentru rezervare?

    Poți efectua plata direct online folosind cardul bancar, cardul de vacanță (în România) sau prin transfer bancar.

  • Ce se întâmplă în cazul anulării rezervării?

    În caz de anulare, politica noastră de anulare și ramburs variază în funcție de pachetul ales. Detalii vor fi furnizate în momentul rezervării.

  • Ce include costul pachetului de călătorie?

    Costul pachetului acoperă cazarea, transportul și alte servicii specificate în detaliile pachetului. Orice servicii suplimentare vor fi specificate în mod clar.

  • Cum pot primi asistență în timpul călătoriei mele?

    Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde la întrebări sau a rezolva orice probleme neprevăzute. Detaliile de contact vor fi furnizate înainte de plecare.