Lindos

LINDOS BLU LUXURY HOTEL & SUITES

EO Rodou Lindou 615, Lindos 851 07, Grecia

Descriere

Exceptional:9.6 Booking.com Hotelul face parte din categoria exclusivista a hotelurilor "Small Luxury Hotels" si este situat pe plaja, la 2 km distanta de Lindos

Regulament

Check In
14:00
Check Out
11:00

Informatii

Informatii si Politica Hotel
Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

 

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

CONDITII ASIGURARE

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Facilitati hotel

Hotelul dispune de plaja privata "Blue Flag", sezlonguri si umbrelute pe plaja si la piscina, serviciu de bauturi si snack-uri pe plaja, o piscina interioara incalzita, o piscina exterioara, jacuzzi, club firness, teren de tenis, yoga, sporturi nautice si scufundari ( contra cost), servicii medicale la cerere, wi-fi gratuit, parcare, schimb valutar, spalatorie si curaratorie

Facilitati camere

In total sunt 70 camere cu vedere la mare, avand o suprafata minima de 30 mp, dotate cu baie cu cada hidromasaj, dus si grup sanitar separat, uscator de par, articole de lux in baie , aer conditionat, wi-fi gratuit, minibar, facilitati pt ceai/cafea, seif, balcon/terasa, telefon, TV satelit.

Oaspetii sunt intampinati cu un cadou de bun venit in camera: cos cu fructe, snack-uri, vin si apa minerala.

Localizare

Hotelul este situat la 2 km distanta de Lindos, pe plaja privata, la 50 km distanta de aeroport

Disponibilitate Camere

Intrebari Frecvente

  • Cum pot să plătesc pentru rezervare?

    Poți efectua plata direct online folosind cardul bancar, cardul de vacanță (în România) sau prin transfer bancar.

  • Ce se întâmplă în cazul anulării rezervării?

    În caz de anulare, politica noastră de anulare și ramburs variază în funcție de pachetul ales. Detalii vor fi furnizate în momentul rezervării.

  • Ce include costul pachetului de călătorie?

    Costul pachetului acoperă cazarea, transportul și alte servicii specificate în detaliile pachetului. Orice servicii suplimentare vor fi specificate în mod clar.

  • Cum pot primi asistență în timpul călătoriei mele?

    Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde la întrebări sau a rezolva orice probleme neprevăzute. Detaliile de contact vor fi furnizate înainte de plecare.