Limassol

PARKLANE HOTEL

11 Giannou Kranidioti Street

Descriere

Superb 9.1 booking.com Hotelul Parklane face parte din Luxury Collection Resort & Spa. Este un superb hotel situat in Limassol, înconjurat de grădini vaste, cu acces usor in centrul orasului. Dispune de o plaja mare de nisip fin si ofera numeroase facilitati pentru adulti si copii. Este un hotel recomandat pentru vacante si ofera servicii de talie internationala. ***Pentru servicii speciale de Paste, vom reveni ulterior la momentul primirii ofertei de pret de la hotel

Regulament

Check In
14:00
Check Out
11:00

Informatii

Informatii si Politica Hotel
Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

Localizare

Parklane Beach Hotel se afla la aproximativ 50 de kilometri de Aeroportul International Larnaca, iar la aproximativ 12 kilometri este centrul orasului Limassol. La mai putin de 5 minute de mers pe jos exista si o zona de hiking pe nume Wild Beach Parklane. Hotelul are si iesire la plaja, loc care a primit premiul “Blue Flag”. 

Facilitati camere

Indiferent de gradul de confort al camerelor, fiecare are facilitati pentru cafea si ceai, TV prin satelit, seif, mini frigider, uscator de par, Wi-Fi, halate de baie si papuci. 

Facilitati hotel

Parklane detine 222 de camere, 34 de suite si 18 vile, iar ca facilitati, hotelul dispune de o sala de fitness, un spa de 3,000m2, o piscina interioara incalzita, doua piscine exterioare, salon de infrumusetare si un teren de tenis. De asemenea, are 5 restaurante si 2 baruri.  

Informatii precontractuale
Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
 
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
 
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.
Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

CONDITII ASIGURARE!
Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Disponibilitate Camere

Intrebari Frecvente

  • Cum pot să plătesc pentru rezervare?

    Poți efectua plata direct online folosind cardul bancar, cardul de vacanță (în România) sau prin transfer bancar.

  • Ce se întâmplă în cazul anulării rezervării?

    În caz de anulare, politica noastră de anulare și ramburs variază în funcție de pachetul ales. Detalii vor fi furnizate în momentul rezervării.

  • Ce include costul pachetului de călătorie?

    Costul pachetului acoperă cazarea, transportul și alte servicii specificate în detaliile pachetului. Orice servicii suplimentare vor fi specificate în mod clar.

  • Cum pot primi asistență în timpul călătoriei mele?

    Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde la întrebări sau a rezolva orice probleme neprevăzute. Detaliile de contact vor fi furnizate înainte de plecare.

S-ar putea sa-ti placa si