Limenas

Pegasus Hotel

Limenas,640 04 Thassos Island,Greece

Descriere

Fabulos 8,7 Booking.com Hotelul se afla in Limenas, la 500 m de port, 700 m de plaja si 200 m de centrul orasului. Arhitectura traditionala, gradina verde, piscina si facilitatile moderne promit momente de relaxare. La numai cateva minute se afla restaurante si baruri. Incepand cu 01.01.2018 a fost introdusa taxa locala. In functie de clasificarea unitatii de cazare, aceasta variaza intre 0.5eur – 4eur/ camera/ noapte si se va achita de catre turisti la fata locului!

Regulament

Check In
14:00
Check Out
11:00

Informatii

Informatii si Politica Hotel
Facilitati hotel

Hotelul ofera urmatoarele facilitati si servicii: receptie 18h, seifuri, servicii medicale la cerere, spalatorie, parcare, colt cu TV, acces gratuit la internet WIFI in spatiile publice, colt cu internet, piscina exterioara (nu opereaza intre 15:00-17:30), loc de joaca pentru copii, bar la piscina, sala de fitness, tenis de masa, jacuzzi, baie de aburi, inchiriere biciclete si ambarcatiuni.

Localizare

Hotelul se afla in Limenas, la 500 m de port, 700 m de plaja si 200 m de centrul orasului.

Drinks & Food

Hotelul ofera cazare fara masa, cu mic dejun sau cu demipensiune. Hotelul are un restaurant si un bar.

Sport si divertisment

Oaspetii hotelului au la dispozitie: piscina exterioara, sala de fitness, tenis de masa, jacuzzi, baie de aburi, inchiriere biciclete si ambarcatiuni, colt cu TV.

Facilitati camere

Toate camerele au aer conditionat, frigider, TV satelit, baie cu dus, uscator de par, telefon, acces gratuit la internet WIFI. Camerele duble standard au capacitatea maxima de 3 persoane. Camerele Superior au in plus halate si papuci, fierbator de apa si capacitate maxima e 3 persoane. Apartamentele au 40-45 mp, sunt compuse din 2 incaperi, au chicineta complet echipata si capacitatea maxima de 4 persoane.

Disponibilitate Camere

Intrebari Frecvente

  • Cum pot să plătesc pentru rezervare?

    Poți efectua plata direct online folosind cardul bancar, cardul de vacanță (în România) sau prin transfer bancar.

  • Ce se întâmplă în cazul anulării rezervării?

    În caz de anulare, politica noastră de anulare și ramburs variază în funcție de pachetul ales. Detalii vor fi furnizate în momentul rezervării.

  • Ce include costul pachetului de călătorie?

    Costul pachetului acoperă cazarea, transportul și alte servicii specificate în detaliile pachetului. Orice servicii suplimentare vor fi specificate în mod clar.

  • Cum pot primi asistență în timpul călătoriei mele?

    Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde la întrebări sau a rezolva orice probleme neprevăzute. Detaliile de contact vor fi furnizate înainte de plecare.

S-ar putea sa-ti placa si