RIXOS BELDIBI

Descriere

Foarte bine 8,4 Booking.com / Certificat de Excelenta Tripadvisor Hotelul este situat pe plaja din statiunea Beldibi, zona Kemer, la o distanta de 2 km fata de centrul statiunii, 25 km fata de centrul orasului Antalya si 59 km fata de aeroportul din Antalya.

Regulament

Check In
14:00
Check Out
11:00

Informatii

Informatii si Politica Hotel
CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Informatii utile
•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.
•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;
Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Date generale despre documentele de calatorie
Turcia – NU ESTE membra a Comunitatii Europene.
 
Cetatenii romani pot calatori DOAR cu pasaport turistic valabil minim 6 luni de la data intoarcerii
Pasaportul poate fi temporar sau electronic
Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.
Tinerii casatoriti – documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!
 
Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie sa prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
Date actualizate despre documentele necesare  pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro
Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-I acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.
Conditii de penalizare in caz de anulare
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:
-    20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.
Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

 

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

 

Spa & Wellness

Rixos Royal Spa Beldibi, ce a obtinut o multime de premii nationale si internationale, garanteaza petrecerea unei vacante relaxante. Programele de ingrijire si de sanatate sunt personalizate in functie de dorintele si nevoile turistilor. In cadrul spa-ului se gasesc mai multe saloane de masaj indian, thailandez, indonezian si european, baie turceasca, baie cu aburi, sauna, salon de infrumusetare, iar personalul specializat ii asteapta pe turisti cu diverse tratamente faciale si corporale.

Facilitati copii

Rixos Beldibi le ofera celor mici o experienta de vacanta de neuitat. Rixos Club ofera servicii gratuite copiilor cu varsta intre 4 si 12 ani si ii asteapta cu o multime de activitati educative si distractive in fiecare zi intre orele 10-12.30 si 14.30-17.00, iar mini discoteca se organizeaza incepand cu ora 20.30. Contra cost, se poate beneficia de serviciul de babysitting. 

Facilitati hotel

Hotelul dispune de 187 de camere, restaurant principal, 4 restaurante a la carte, patiserie, 6 baruri, 3 piscine interioare si exterioare, piscina pentru copii, club pentru copii, sala de fitness, centru spa, salon de masaj, centru de infrumusetare, baie turceasca, terenuri de tenis, mese de ping pong, teren de volei pe plaja, centru de sporturi acvatice, sali de conferinte. Turistii pot practica yoga, zumba, fitness, aerobic, pilates, pot juca polo pe apa, fotbal, darts si se pot bucura de programe de animatie.

Localizare

Hotelul este situat pe plaja din statiunea Beldibi, zona Kemer, la o distanta de 2 km fata de centrul statiunii, 25 km fata de centrul orasului Antalya si 59 km fata de aeroportul din Antalya.

Sport & Divertisment

Turistii au la dispozitie 3 piscine interioare si exterioare, sala de fitness, terenuri de tenis, mese de ping pong, teren de volei pe plaja, centru de sporturi acvatice. De asemenea, pot practica yoga, zumba, fitness, aerobic, pilates, pot juca polo pe apa, fotbal, darts si se pot bucura de programe de animatie.

Drinks & Food

Bucatarii celor 5 restaurante ii asteapta pe turisti cu variate feluri de mancare cu specific local si international pentru care se folosesc ingrediente de inalta calitate, iar in cadrul barurilor acestia vor fi rasfatati cu cele mai bune vinuri si bauturi din lume, in meniu existand o bogata selectie de bauturi alcoolice, non-alcoolice si cocktailuri celebre.

Facilitati camere

Camerele, cu vedere la mare si la gradina, sunt dotate cu aer conditionat, televizor, telefon, uscator de par, mini bar, seif, internet wi-fi. 

Disponibilitate Camere

Intrebari Frecvente

  • Cum pot să plătesc pentru rezervare?

    Poți efectua plata direct online folosind cardul bancar, cardul de vacanță (în România) sau prin transfer bancar.

  • Ce se întâmplă în cazul anulării rezervării?

    În caz de anulare, politica noastră de anulare și ramburs variază în funcție de pachetul ales. Detalii vor fi furnizate în momentul rezervării.

  • Ce include costul pachetului de călătorie?

    Costul pachetului acoperă cazarea, transportul și alte servicii specificate în detaliile pachetului. Orice servicii suplimentare vor fi specificate în mod clar.

  • Cum pot primi asistență în timpul călătoriei mele?

    Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde la întrebări sau a rezolva orice probleme neprevăzute. Detaliile de contact vor fi furnizate înainte de plecare.