Potos

Sirines Hotel

Potos Thassos Island,Greece

Descriere

Hotelul SIRINES 2* este situat in Potos, la aproximativ 350m de centrul orasului, 130m departare de plaja si 41km de portul Limenas. Fiind situat intr-o zona linistita, hotelul reperezinta o locatie excelenta pentru petrecerea unei vacante relaxante in Thassos. In apropierea hotelului, turistii se pot bucura de numeroase restaurante, baruri, cafenele si magazine. Incepand cu 01.01.2018 a fost introdusa taxa locala. In functie de clasificarea unitatii de cazare, aceasta variaza intre 0.5eur – 4eur/ camera/ noapte si se va achita de catre turisti la fata locului!

Regulament

Check In
14:00
Check Out
11:00

Informatii

Informatii si Politica Hotel
Facilitati copii

Copii isi pot petrece timpul liber la pscina special amenajata din hotel.

Drinks & Food

Hotelul pune la dispozitia turistilor un restaurant principal unde se serveste mic dejun tip bufet si cina cu meniu fix.

Sport si divertisment

Turistii isi pot petrece timpul liber in cadrul hotelului beneficiind de piscina in aer liber, lounge, cafenea.

Facilitati camere

Hotelul Sirines ofera studiouri confortabile, frumos amenajate, prevazute cu facilitati precum:  TV, aer conditionat si seif,  uscator de par, baie proprie, frigider. Fiecare studio are un balcon mare cu vedere la piscina, la munte sau la mare.

Facilitati hotel

Hotelul dispune de 21 camere, bar, gratar,  piscina pentru adulti si copii este dotata cu umbrele, sezlonguri si prosoape, café bar, sala pentru mic dejun, cada cu hidromasaj in aer liber, parcare, servicii de spalatorie, Wifi gratuit, seif.

Localizare

Hotelul SIRINES  2*  este situat in Potos, la aproximativ 350m de centrul orasului, 130m departare de plaja si 41km de portul Limenas. Hotelul a fost construit in anul 2003 si este deschis din luna mai pana in luna octombrie.

Disponibilitate Camere

Intrebari Frecvente

  • Cum pot să plătesc pentru rezervare?

    Poți efectua plata direct online folosind cardul bancar, cardul de vacanță (în România) sau prin transfer bancar.

  • Ce se întâmplă în cazul anulării rezervării?

    În caz de anulare, politica noastră de anulare și ramburs variază în funcție de pachetul ales. Detalii vor fi furnizate în momentul rezervării.

  • Ce include costul pachetului de călătorie?

    Costul pachetului acoperă cazarea, transportul și alte servicii specificate în detaliile pachetului. Orice servicii suplimentare vor fi specificate în mod clar.

  • Cum pot primi asistență în timpul călătoriei mele?

    Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde la întrebări sau a rezolva orice probleme neprevăzute. Detaliile de contact vor fi furnizate înainte de plecare.