TROPIKAL BEACH HOTEL

Descriere

Hotelul este situat la 3,5 km departare de statiunea Marmaris, 4,5 km de orasul Icmeler, pe malul marii.

Regulament

Check In
14:00
Check Out
11:00

Informatii

Informatii si Politica Hotel
CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Facilitati hotel:

Hotelul dispune de: receptie, piscina exterioara cu sectiune pentru copii, restaurant, terasa, bar, snack bar, bar la piscina, cafenea, sala de conferinte, gradina, salon TV, magazine de suveniruri. Fara plata: fitness, sauna, baie turceasca, sezlonguri si umbrele la piscine, parcare, internet WiFi in Lobby. Cu plata: masaj,  internet café, room service, servicii de asistenta medicala (la cerere), servicii de spalatorie si curatatorie

Hotelul este situat pe malul marii, are plaja privata cu nisip si pietris. La piscina si pe plaja: umbrelele, sezlongurile – gratuit, iar saltelele - contra cost. Prosoapele de plaja sunt cu garantie.

 

Localizare

Hotelul este situat la 3,5 km departare de statiunea Marmaris, 4,5 km de orasul Icmeler, pe malul marii.

Informatii standard

 

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

Facilitati camere:

Hotelul dispune de camere standard cu vedere la mare sau la uscat si camere family. Camerele standard sunt dotate cu TV prin satelit, baie cu dus, uscator de par, aer conditionat individual (cu plata), minibar, telefon, mocheta, seif (cu plata).

Camerele family sunt formate din 2 camere cu usa de conexiune, au balcon, TV prin satelit, baie cu dus, uscator de par, aer conditionat individual (cu plata), minibar, telefon, mocheta, seif (cu plata)

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Informatii precontractuale

 

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Disponibilitate Camere

Intrebari Frecvente

  • Cum pot să plătesc pentru rezervare?

    Poți efectua plata direct online folosind cardul bancar, cardul de vacanță (în România) sau prin transfer bancar.

  • Ce se întâmplă în cazul anulării rezervării?

    În caz de anulare, politica noastră de anulare și ramburs variază în funcție de pachetul ales. Detalii vor fi furnizate în momentul rezervării.

  • Ce include costul pachetului de călătorie?

    Costul pachetului acoperă cazarea, transportul și alte servicii specificate în detaliile pachetului. Orice servicii suplimentare vor fi specificate în mod clar.

  • Cum pot primi asistență în timpul călătoriei mele?

    Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde la întrebări sau a rezolva orice probleme neprevăzute. Detaliile de contact vor fi furnizate înainte de plecare.

S-ar putea sa-ti placa si